Δευτέρα, 12 Μαΐου 2014

Ποδηλατική ανασκόπηση του 2013

    Το 2013 ήταν μια μεταβατική χρονιά. Πολλά αλλάξαν και συνεχίζουν να αλλάζουν.
Πέρυσι το χειμώνα του 12'-13' κάθε δυο ή τρεις βραδιές έκανα την προπόνηση μου στο στατικό ποδήλατο.  Ήταν η εποχή που δεν υπήρχε χρόνος για αληθινή προπόνηση με το ποδήλατο στο δρόμο κι εκεί έκανα τη προετοιμασία μου για τα Brevet Νεμέας και Αταλάντης. Στο άβολο στατικό ποδήλατο ακούγοντας κάποιο audio book, βλέποντας Spinning video clips στο κινητό ή απλά ακούγοντας μουσική.
    Αρχές Γενάρη του 13', πέρυσι δηλαδή,  άλλαξα τροχούς, δισκοβραχίωνα, έβαλα λάστιχα ψιλά αγωνιστικά 700x23mm  (γελάστε δυνατά, το επιτρέπω) στο Commodore κι έφτασα μαζί του Νεμέα. Είχα μια μοναχική επιστροφή με απρόοπτη βλάβη στο πεντάλ αλλά πείσμωσα και τερμάτισα εντός χρόνου ένα τέταρτο πριν λήξει ο χρόνος. Για τα δεδομένα μου, ξεπέρασα κάθε προηγούμενο. Ήταν μεγάλο άλμα μια τέτοια διαδρομή.
    Μετά από ένα μήνα δοκίμασα τη τύχη μου και στην Αταλάντη στο 300ρι Brevet χορταίνοντας βροχή στην επιστροφή στα τελευταία χιλιόμετρα.  Κάπου εκεί μπήκε μια  άνω τελεία στην αγωνιστική του καριέρα του Commodore. Αρκετά λεφτά είχαν φύγει σε επισκευές και αναβαθμίσεις χωρίς πολύ νόημα. Αυτό που έπρεπε να κάνω από την αρχή δε το έκανα. Τι; Να ντύσω το ποδήλατο με σύγχρονα μεταχειρισμένα περιφερειακά και να φτιάξω ένα σιδερένιο αγωνιστικό 11 κιλών και να κάνω με αυτό το γούστο μου. Εφόσον αυτό δεν έγινε σύντομα έκανα το αμέσως επόμενο βήμα. Σταμάτησα να αρνούμαι ότι χρειάζομαι ένα νέο σύγχρονο ποδήλατο που δε χαλάει ένα εξάρτημα του σε κάθε βόλτα. Κακά τα ψέμματα. Η παλιά κούρσα είναι πλέον γριά. Όσο και να τη παστώσει κανείς με επισκευές νιά δε γίνεται. Όλο κάτι τρίζει, όλο κάτι χαλάει, όλο και κάτι σκορπίζει κάθε 100κμ... Τα μόνα αρχικά περιφερειακά που είχαν μείνει ήταν το τιμόνι, τα φρένα, οι αλλαγές ταχυτήτων και οι εκτροχιαστές...
 Έτσι εφόσον ο καιρός γλύκανε οι αντιστάσεις πέσαν και παραδόθηκα σε μια Ιταλίδα. Μια πράσινη κούρσα Bianchi. Το καλοκαίρι με βρήκε να παίρνω μέρος στο Ble challenge στη Νότια Αττική με νέο ποδήλατο και άλλο αέρα.
Οι καλοκαιρινές προπονήσεις με το Commodore στο εξοχικό και το βραδινό κολύμπι στη θάλασσα μετά από κάθε βόλτα ήταν η καλύτερη προετοιμασία για το Brevet Αττικής τον Σεπτέμβρημε σούπερ ρυθμό και επίδοση...



Συνολικά :

  • 661km στο στατικό ποδήλατο + κάποια από αυτά σε spinning πρόγραμμα. Τα έβγαλε επιτέλους τα λεφτά του το στατικό ποδήλατο-κρεμάστρα. Κάθε ώρα χρήσης πλέον είναι κέρδος και μόνο κέρδος.
  • 1250 με το Commodore  συμπεριλαμβανομένου δυο Brevet, της Νεμέας και της Αταλάντης.
  • 1536.3 με το Bianchi σε προπονήσεις, βόλτες, ένα κατοστάρι challenge κι ένα brevet.


σύνολο 3447,3 km ποδηλατικά χιλιόμετρα το 2013...



Ο Στόχος για το 2014 είναι να με ξεπεράσω!!!...






Ακολουθούν φωτογραφικά στιγμιότυπα του 2013...
Γεράνια όρη @Κόρινθος

Σπασμένες μπίλιες στο αριστερό πεντάλ.

Φακός Τάσου για 300ρι Brevet

Ποδηλατώντας χαράματα στη δουλειά

Με μια κούκλα στη Σαρωνίδα

Το παλιό Commodore συναντά ένα νέο σε βιτρίνα

Όταν όλα γυαλίζουν

Πόσοι χωράνε στο impulso?




Ble Challenge. Βάρκιζα. Πριν την εκκίνηση

Ble Challenge Νότιας Αττικής
Ble Challenge Νότιας Αττικής

Brevet Αττικής, τερματισμός στο γκάζι.