Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2015

Ποδηλατώντας το 2014

Όπως και πέρυσι είπα να γράψω για την ποδηλατική δραστηριότητα του 2014. Το χιλιομετρικό σκορ του 2013 δεν καταρρίφθηκε ως αριθμητικό δεδομένο.
Τα χιλιόμετρα ήταν ελάχιστα πιο λίγα από αυτά του 2013.
Αυτό δε σημαίνει κάτι όμως καθώς κοιτώντας τις καταγραφές των δυο χρονιών συγκριτικά τα χιλιόμετρα  ήταν πιο ποιοτικά. 
Κι αυτό γιατί κατανεμήθηκαν σε πολλές μικρές προπονήσεις με συχνότητα δυο φορές τη βδομάδα (όταν οι συνθήκες ήταν  ευνοϊκές βεβαίως). 
Προπονητικά ήταν σαφώς καλύτερη η κατανεμημένη προπόνηση μέσα στη βδομάδα. Δηλαδή δυο προπονήσεις των 55κμ σε ένα δίωρο  παρά μια  προπόνηση των 100km ένα πεντάωρο τις Κυριακές.

Το sports tracker κατέγραψε 268 km χιλιόμετρα μετακίνησης στη πόλη σε 66 καταγραφές, 25μιση ώρες και 14000 θερμίδες.






Από την άλλη το Strava που με έχει κερδίσει κατέγραψε  3052km σε 150ώρες καταγραφής.

Από αυτά τα 410 γίνανε στα brevet Νεμέας και Αττικής, τα περισσότερα σε  προπονήσεις με το Bianchi ενώ καμιά 300ρια γίναν σε μετακινήσεις εντός της πόλης με το παλιό αλλά ακόμη αξιόμαχο Commodore.


Το strava αυτοματοποιημένα ετοίμασε και ετήσιο κλιπάκι από τα δεδομένα των που έχω καταγράψει σε αυτο  το 2014 το οποίο μπορεί να το δει κανείς  εδώ


Ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο


Για την απόλυτη καταγραφή παλιά χρησιμοποιούσα κοντέρ. Τώρα τα κοντέρ ξηλώθηκαν και πλέον χρησιμοποιώ  συσκευές που καταγράφουν διάφορα δεδομένα όπως θέση, ταχύτητα, ώρα, χιλιόμετρα, παλμούς καρδιάς, θερμοκρασία αλλά και στροφές πεταλιών.   Ένα εξυπνόφωνο βέβαια  αρκεί για τα βασικά όπως καταγραφή χιλιομέτρων και θέσης στο χάρτη. Όμως αν θες πραγματικά να βελτιωθείς χρειάζεσαι κάτι που μετρά στροφές πεταλιών καθώς και παλμούς καρδιάς. Και κάθε φορά να προσπαθήσεις ανάλογα με το στόχο που θες να βελτιώσεις κάτι. Περισσότερες στροφές στα πετάλια ή να μένεις περισσότερη ώρα σε μια συγκεκριμένη ζώνη καρδιακής λειτουργίας αν θες να κάνεις καύση λίπους πχ.


Τώρα που το ξανασκέφτομαι παραέγινε computerized όλο αυτό.
Υπάρχει και η απλή χρήση του ποδηλάτου που έχω αμελήσει. Δηλαδή να το πάρω και να πάω μια απλή βόλτα. Για καφέ στο μοναστηράκι, στο θησείο, στον Πειραιά. Και να κάνω μια απλή ποδηλατάδα. Ξέρεις, με απλά φυσιολογικά ανθρώπινα καθημερινά ρούχα και όχι σαν μαύρος Ρομπέν με τις γυαλιστερές λύκρες και τα συμπιεστικά κολάν.
Απλά να δω νέα μέρη και να βολτάρω.
Ε αυτό έχω καιρό να το κάνω και μου έχει λείψει λίγο. Θα επανορθώσω όμως μέσα στο 2015.



Λέγοντας για το νέο έτος έχει περάσει ήδη ο πρώτος μήνας με 200 km μόνο στο κοντέρ... 
Θα επανέλθω όμως στη δράση..!