Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Ορκίσου πως στη στολάρα σου, δε κρύβεις μια κοιλάρα να!

       Απόκριες!   Εορταστικές μέρες, τα μαγαζιά με στολές και αποκριάτικα στολισμένα και ετοιμοπόλεμα τουλάχιστον τρείς βδομάδες τώρα και η διαφήμηση του Jumbo "ορκίσου" με φωνή  Αλέξιας  δίνει το ρυθμό για νέα μασκέ πάρτυ, χορούς, μασκαρέματα και μας οδηγεί σε ένα γενικότερο αλαλούμ που ευελπιστεί να μας αλλάξει τα κέφια από τις σκοτεινές μέρες και νύχτες των τελευταίων γεγονότων...
       
      Επιστροφή στο θέμα. Είχα που λες μοναδικέ μου αναγνώστη στο νου μου το τι θα ντυθώ φέτος γενικά,  χωρίς να το έχω οριστικοποιήσει το όλο πλάνο. Λείπαν κάποια εξαρτήματα και γενικά είχε κενά το θέμα... Για λίγο πήγα να το εγκαταλείψω ως ελειπή ιδέα...  Τελικά διάλεξα μια φιγούρα από το παρελθόν, τον Ultimate Warrior. Δε ξέρω γιατί, πάντα μου άρεσε περισσότερο από το φιγουρατζή Hulk Hogan και ήταν πιο εντυπωσιακό το στυλ του στη πάλη διασκέδασης (παλιές εποχές WWF). Οκ, το ξέρω ότι δεν παλεύαν στα αλήθεια και ήταν μόνο ένα θέαμα! Ειδικά τα άλματα από τα σκοινιά πάνω στον αντίπαλο είναι κάτι που μου έχει μείνει τυπωμένο...


          



      Στα Jumbo λοιπόν Σαββατιάτικα για βαφές και αξεσουάρ με απίστευτο κόσμο και πολύ αναμονή στην ουρά... Να χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Τόσο λαό μαζεμένο... Λογικό για Σάββαο πρωί και απόκριες...
Πλαστικές στολές, ψεύτικά γυαλιά, σπαθιά, τσεκούρια, μαλλιά, όλα τα μασκαρο-gadget  μαζεμένα.... όλο ψευτολόι που μύριζε Κίνα και ψευτοκατασκευή... σε βαθμό που να σε πιάνει ζαλάδα με όλα αυτά και αναρωτιέσαι τι δουλειά έχεις πάλι να μασκαρεύεσαι σα να είσαι 15 χρονών......

αααχ!

Εντέλει ως το βράδυ η φωτογραφία του Warrior που επικράτησε για να με βάψει η Κατερίνα ήταν αυτή :


και το αποτέλεσμα αυτό :




Και όλο το σέτ  :


:-)


    Έβγαλα το άχτι μου, μια φορά ντύθηκα κάτι αρρενωπό. Όλο μπαλαρίνα, κοκκινοσκουφίτσα, έρωτας, κάμπια και όλα τα χαζά ντυνόμουν κάθε φορά. Αλλά φέτος το γύρισα στο πιο αρρενωπό, στο πιο Brutal!


         Το θέμα είναι να ζεις το ρόλο σου  στις απόκριες. Να γίνεσαι πειστικός για αυτό που υποδύεσαι, έστω κι αν γίνεσαι γραφικός και συνάμα μια αστεία παρωδεία! :-)  
Με λίγο ποτάκι, όχι πολύ, 2 ποτηράκια σαγκρία και δυο ουισκάκια  έβγαλα το ζώο από μέσα μου και του έδωσα και κατάλαβε! Animal σου λέω! 
       Μέχρι που είχα ορίσει και που ήταν τα φανταστικά σκοινιά για να πέφτω πάνω, να κάνω γκελ και να πέφτω με φόρα πάνω στους αντιπάλους μου!
Βρήκα και ένα ηχείο (ευτυχώς στιβαρό και με κράταγε) του φίλιππου, το έκανα σταντ και από εκεί έκανα τα άλματα μου πάνω στους υπόλοιπους  ανηποψίαστους του ρίνγκ. Καλά αυτοί δε πηγαίναν καλά, χορεύεαν, πίναν, τρώγαν, δεν είχαν καταλάβει ότι εκεί ήταν το ρίνγκ μου και τους έδερνα κάθε λίγο! Ειδικά ο Μάκης κι ο Χρήστος έφαγαν το περισσότερο ξύλο! :-)
    Κάπου υπάρχει και φωτό με μένα σε άλμα στον αέρα αλλά δε την  έχω ακόμη στα χέρια μου...   
Σύντομα!




Previous
Next Post »

2 σχόλια

Click here for σχόλια
Ανώνυμος
admin
5 Μαρτίου 2012 στις 9:58 μ.μ. ×

χαχαχαχαχαχα η στολή σου ήταν επιτυχία!μπράβο κ εις ανώτερα για τις επόμενες απόκριες!!!
πολύ ωραίο μπλόγκι κ αναρτήσεις γενικότερα.keep going με την αισιοδοξία σου,είναι κάτι που το χρειαζόμαστε όλοι μας αυτές τις μέρες...

Reply
avatar
26 Δεκεμβρίου 2014 στις 11:46 μ.μ. ×

Ευχαριστώ αν και δε θέλω πολλά πολλά συγχαρητήρια. Το παίρνω πάνω μου και δε βελτιώνομαι μετά! :-)

Reply
avatar