Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Αγωνιστικό Ποδήλατο Δρόμου και όνειρα θερινής νυκτός


De Rosa SK Pininfarina (Dura Ace - 2017) Road Bike


Κι εκεί που λέγαμε για τον καιρό μου πετάει "Ναι αλλά αν είχες 5000 ευρώ για αγορά ποδηλάτου ποιο θα έπαιρνες"?














-Ώχου ρε φίλε, μα δεν έχω τόσα λεφτά, του απαντάω.
-Ναι αλλά αν είχες, τι θα ψώνιζες;  ρώτησε ο φίλος και ήπιε μια ακόμη γουλιά από τη μπύρα του. Δε πιστεύω, συνεχίζει, να έμενες με το αλουμινένιο ποδήλατο που το έχεις για το προπονητήριο, για τα Brevet για το τρίαθλο και το έχεις πάει παντού.

Όντως ένα ποδήλατο δρόμου έχω, δεν έχω χώρο για πολλά διαφορετικά ποδήλατα. Σίγουρα δεν υπάρχει το τέλειο all around ποδήλατο.

Ψάχνοντας εδώ κι εκεί βρήκα μερικά πολύ πολύ ... HOT!

Το Oltre ξεχωρίζει μαζί με το De Rosa καθώς έχω ένα πάθος με αυτές τις φίρμες. Κάποια ... ξεφεύγουν καθώς πρέπει να πουλήσεις ένα αμπελοχώραφο και ένα άλλο ΠΟΛΥ ενδιαφέρον είναι το 883 Ribble Aero...

Αυτά με τα όνειρα θερινής νυκτός...
βρε κακό που μας βρήκε να ανοίγουμε τέτοιες κουβέντες βραδιάτικα...



Bianchi Oltre XR1 Ultegra Di2 2017 Road Bike

£4,499.99




Trek Domane SLR 10 Race Shop Limited 2017 Road Bike

£10,500.00







Ribble Aero 883




Ribble Gran Fondo Disc

Ribble Gran Fondo Disc 





Ribble Gran Fondo

Ribble Gran Fondo








Φίλος είδε την ανάρτηση και μου έστειλε Email "Φίλε μου ΤΙ υπάρχει με ένα 500ρι?"  Γιατί ωραίο είναι να κοιτάς τα περιοδικά και τα Super cars και τις Ferrari κι όλα αυτά αλλά τελικά ... η επιστροφή στη πραγματικότητα λέει FIAT 500 και μάλιστα το παλιό όχι το μοδάτο νέο μοντέλο...

Έριξα μια ματιά και βρήκα το Vitus Razon με σειρά Shimano Claris 

Previous
Next Post »