Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!
🇬🇷Father of three 👫🙆 Marathoner 🏃🏼 Triathlete🏊🚴🏼🏃🏼 Trumpeteer🎺 Novel Writer 📝 ✨✨✨

Χαμηλής έντασης αερόβια άσκηση στο πλάνο τριάθλου μου








Τοκ τοκ! Ακούει κανείς;

🎯 Tri season! 🎯 

🏃🏊🚴

Tri season και όταν έχεις χαλαρώσει και αφρατέψει και λίγο, η επαναφορά στα αθλήματα πρέπει να γίνει σταδιακά. 
Ξεκίνησα λοιπόν φούλ πρόγραμμα προπονήσεων εν όψει AlmiraMan (περσινό Project καταγραφής Almiraman ΕΔΩ)με στόχο το να μένω στην αερόβια ζώνη μου και να μην ανεβαίνω πιο ψηλά για κανένα λόγο και να καταπιέζω τον όποιο ενθουσιασμό από τις ενδορφίνες προκύπτει...

Ήδη τα κρακ κρουκ σε αρθρώσεις και τα Αχ Ωχ Βαχ μειώνονται 3η εβδομάδα που το παλεύω αλλά δε θέλει πολύ να γίνει το λάθος, να έρθει ο τραυματισμός και να μείνω εκτός τροχιά προπονήσεων...



Το Πρόγραμμα που είχα για τη βδομάδα που δυανύω είναι αυτό :




ΚολύμπιΠοδήλατοΤρέξιμο
Δ1000m πρωί (200m, 6x100m, 200m αποθεραπεία)32km απόγευμα
Τ1000m πρωί, (300m ζέσταμα, 10x50m γρήγορα, 200m αποθεραπεία)40 min απόγευμα
Τ32km απόγευμα
Π1000m πρωί (300ζέσταμα, 500m σταθερά, 200 αποθεραπεία)30 min απόγευμα
Π
Σ50 min πρωί
Κ40km πρωί





Κολύμβηση



Όχι και το αγαπημένο μου καθώς μου φαίνεται σα να τραβάς κουπί σε γαλέρα που είναι δεμένη στο ντόκο. Η τεχνική μου θέλει δουλειά από μόνη της οπότε κάνω 100ρια με όσο γίνεται πιο σωστή τεχνική. Ένα διάλλειμα 20-25second στην άκρη και βουρ για το επόμενο 100ρι.








Ποδηλασία



Από τα τρία είναι το πιο.. εύκολο για μένα ειδικά τώρα που ο στόχος της προπόνησης είναι κάλυψη χιλιομέτρων σε αερόβια ζώνη χωρίς εντάσεις ή διαλλειματικές αλλαγές . Η ώρα στο Cycleops Fluid 2  προπονητήριο περνά κρατώντας απασχολημένο το νού σε κάποιο εκπαιδευτικό βίντεο στο youtube, κάποιο virtual cycling clip για να χαζοκοροϊδεύω τις αισθήσεις ότι κάνω προπόνηση στο δρόμο, διαβάζοντας κάποια σούπερ θεωρία συνομωσίας ή απλά ακούγοντας επική Power Metal σε .








Τρέξιμο



Τρέξιμο, αυτό που δεν είναι για χόρταση. Ο στόχος τις πρώτες 12 εβδομάδες των προπονήσεων μου είναι ζέσταμα, παραμονή σε αερόβια ζώνη  για συγκεκριμένο χρόνο, χαλάρωμα και ήπιες διατάσεις.  Ούτε απόσταση που καλήφθηκε, ούτε η ταχύτητα έχει κάποια σημασία αυτή τη περίοδο. Όπως και πέρυσι τα νούμερα φτιάχνουν με ένα μαγικό τρόπο όσο περνούν οι εβδομάδες χωρίς να αλλάξουν οι μέσοι παλμοί. Κάτι που οφείλεται στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης.

Αρκετά έγραψα, ώρα για 32χλμ προπονητήριο.

🎯 Tri season is ON! 🎯 

🏃🏊🚴

SaveSave
Previous
Next Post »