Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

#preyforgeorge

Η ζωή μου έχει γίνει ένα ατελείωτο slow motion από την τελευταία προπόνηση Τρίτη βράδυ και μετά. Το κολυμβητήριο της Τετάρτης το έχασα για να κλείσω τελευταίες δουλειές και σήμερα Πέμπτη μαζεύω τριαθλητικό εξοπλισμό (το ποδήλατο έφυγε με μεταφορική) και πετάω για Ρόδο για το Ocean Lava Rhodes 226 που θα γίνει 21 Οκτώβρη 2018.





Slow motion γιατί περνά απερίγραπτα αργά. Η προσοχή μου είναι στην ερχόμενη Κυριακή και ομολογουμένως έχω τρομοκρατηθεί με ότι είναι να συμβεί εκείνη τη μέρα. Τι είναι αυτό;
3.8χλμ κολύμπι, 180 χλμ ποδήλατο με 2000υψομετρικά ανόδου και 42χλμ τρέξιμο.

Το χρονικό όριο είναι 16 ώρες, ο προπονητής μου Γιάννης Λουκάς βάσει προπονήσεων βλέπει ότι θα εχω και δυο ώρες αβάντα πριν τη λήξη του αγώνα και ότι θα μου βγει ο αγώνας.

Με δυο μαραθώνιους, δυο half και δυο brevet 300km στο ενεργητικό μου ξέρω τι είναι η παρατεταμένη έκθεση σε πολύωρες δοκιμασίες. Αλλά... το τρίαθλο απόστασης Ironman είναι μια νέα πρόκληση και δεν ξέρω τι να περιμένω από το σώμα. 


Είναι μακρύς ο δρόμος της Κυριακής... 



Αν τυχόν πέσει το μάτι σου εδώ ως την Κυριακή στείλε λίγο θετική ενέργεια προς Ρόδο μεριά, θα τη χρειαστώ 😳😳😳

#preyforgeorge



Previous
Next Post »