Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Ώρα να ξαναγίνω AlmiraMan. Εσύ;



Ώρα να πάρω τα Βουνά και τις Θάλασσες ξανά και να βάλω στόχο το μαγικό βουνό, τον Όλυμπο και το τρίαθλο δίπλα του!









Ο κυριότερος λόγος που καταγράφω τις εμπειρίες μου στο αποθετήριο σημαντικών αναμνήσεων, το blog Απογείωση, είναι να βρίσκω κάτι σκοτεινές στιγμές σαν αυτή έμπνευση και θάρρος για να μην αφεθώ και εγκαταλείψω.



Χτες το μεσημέρι μου χάλασε το μπερλόκ από το Almira Beach Bar, το ψαροκόκκαλο με τον αφρό και η πρώτη μου σκέψη ήταν "ωχ, τώρα πρέπει να ξαναγίνω Almiraman για να πάρω ένα νέο μπερλόκ..."














Συμπτωματικά το απόγευμα, το fb μου έβγαλε ένα κλιπάκι στα προτεινόμενα να δω, ένα δικό μου κλιπάκι αυτή τη φορά. Κι αφού το είδα και θυμήθηκ τα πάντα από την αρχή..αποφάσισα ότι 2μιση μήνες μου φτάνουν για να γίνω μια ακόμη φορά AlmiraMan! 😌

2km κολύμπι, 90km ποδήλατο, 21km τρέξιμο στη σειρά. Το έχω !






Δύσκολο? Και όχι και ναι.  Το σώμα ..θυμάται, εκεί είναι οι μυς, έλειπε η θέληση μόνο για λίγο καιρό. Είχα αφήσει τις βαριές προπονήσεις και έκανα συντηριτικά προπονήσεις για να ξεκουραστώ. Νομίζω μετά τον μεγάλο αγώνα στη Ρόδο (το Ocean Lava Rhodes 2018) το στάδιο αυτό ήταν απαραίτητο. Ως εδώ όμως, η σκουριά αρχίζει να με τρώει 👊🏻😜

Α, επίσης...

κάτι που θα αναλύσω σε επόμενη ανάρτηση. Έχω αφήσει τη συλλογή δεδομένων με τα σουπερ ντουπερ ρολόγια, όλα τα συμπράγκαλα που έρχονται μαζί αλλά και τον πονοκέφαλο κάθε λίγο να τα κάνεις να δουλέψουν καλά. Είχαμε φτάσει να μη κάνουμε προπόνηση στην ώρα μας επειδή είχαμε αφήσει αφόρτιστο το ρολόι, μη χάσουμε καμιά καταγραφή, έλεος! :-)

Οπότε τώρα πια κάνω προπονήσεις με χρόνο. Οπότε για αυτό το σκοπό με εξυπηρετεί τόσο άκοπα, αβάδιστα, απροβλημάτιστα, ανεμπόδιστα και ακούραστα ένα μικρό κι απλό ρολογάκι Ironman!!!   Αυτός ο μικρός διάολος με έχει βολέψει ΤΕΛΕΙΑ για να μετρώ προπονήσεις και χρόνο των laps σε πισίνα και διαλλειματικές τρέξιμο :-)

Timex Ironman
Timex Ironman


Αν είσαι τυχόν νέος επισκέπτης στο blog και θες ένα ταξίδι στο χρόνο ... δες τα προηγούμενα Race Report από τις προσπάθεις μου στο Almiraman για τα έτη 2017 ΕΔΩ και για το 2016 ΕΔΩ



Καλές προπονήσεις και εύχομαι να τα πούμε στο AlmiraMan! :-)

Previous
Next Post »