Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Εγώ πότε θα γίνω Ironman - Νέο τριαθλητικό στέκι στο Facebook

Εγώ πότε θα γίνω Ironman
Νέο τριαθλητικό στέκι στο Facebook!!! Πρέπει να το δεις!


Μετά από αρκετό καιρό που πέρασα σε διάφορα γκρουπ τριάθλου αποφάσισα να φτιάξω ένα δικό μου χιουμοριστικό κατά βάση, γκρουπάκι, καθώς σε άλλα πέφτει λογοκρισία, κόβονται αναρτήσεις ή δεν υπάρχει καλό κι έυθυμο κλίμα με τόσους ιντερνετικούς διαξιφισμούς για πράγματα ανούσια.

 Παλιότερα λέγαν "Μοναχός σου χόρευε κι όσο θέλεις πήδα" και φυσικά δεν είχαν άδικο.


Το γκρουπ  "Εγώ πότε θα γίνω Ironman" είναι και θα είναι ανοικτό σε θέαση και ανάγνωση για όλους όσους ασχολούνται με το θέμα των Ironman και γενικότερα του τριάθλου. (φυσικά τρίαθλο δεν είναι μόνο το Ironman, απλά ένας μεγάλος κι απίθανος στόχος)

Νονός του γκρουπ είναι ο Πολυδεύκης Χατζιάρας ο οποίος έκανε το σχετικό λογοπαίγνειο παλιότερα πειράζοντας τις γυναίκες με το κλασσικό "εγώ πότε θα γίνω μάνα".

Πρόσφατες φωτογραφίες από το γκρουπ :





Για να μπεις στο γκρουπ (απαιτεί λογαριασμό fb) κάνε κλικ ΕΔΩ

Previous
Next Post »