Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Γενική σκαθαριότητα, τεμπελχανίαση και ο λουφαδόρος!

       Γενική καθαριότητα λοιπόν εν όψει των εξελίξεων και γιατί παραέχουμε χαλαρώσει με κάτι ποδήλατα, με κάτι ταινίες, με κάτι σκι, με κάτι ξεσκί. Κάποια πράγματα θέλουν το δικό τους χρόνο για να γίνουν σωστά και με πασαλείμματα του στυλ -όσα βλέπει η πεθερά- απλά φαίνονται καθαρά . Και εννοείται απατούνται και τα κατάλληλα καθαριστικά.
Κι εδώ θα μιλήσω για το μαγικό προιόν που χρησιμοποίησα στο φούρνο που απλά απλώνεις και μετά από ένα μισάωρο "μαζεύεις" με ένα πέρασμα με το ουέτεξ όση πίτσα είχε δραπετεύσει από το ταψί και είχε κάνει τα τοιχώματα του φούρνου να μοιάζουν σπηλιάς. Ούτε τρίψιμο, ούτε καυτό νερό. Απλά το κατάλληλο λιποδιαλυτικό χημικό. Τι λες τώρα! τόταλι ανπιστεύταμπλ.

       Επιστράτευσα τους δικούς μου που λέτε και ήρθαν να βάλουν από ένα χεράκι. Γιατί εκτός από τη γενική, είχαμε κι ένα δωμάτιο για βάψιμο καθώς και τα κάγκελα. Αλήθεια όταν λέω αυτή τη λέξη μου έρχεται στο νού η Άνγκελα. Άνγκελα - Κάνγκελα κάνει και ρήμα. Επιστροφή στη δραματικότητα. Ήρθαν που λέτε να' ναι καλά και εκτός από τα χέρια φέραν και τη μουρμούρα. Ξεκίνησα ο έρμος να κάνω το τζάκι και αρχίσαμε. Επικοί διαλόγοι σε σχεδόν πραγματικό χρόνο....

(Μάνα) -Γιώργο, που έχεις ψιλό σύρμα γιατί δε κάνει δουλειά το σφουγγάρι.
(Εγώ) εεεεμμ δεν έχω άλλα, αυτό έχω και το σκότς σπράιτ το πιο σκληρό.
(Πατέρας) Γιώργο, έλα να κρατήσεις λίγο να κολλήσουμε χαρτοταινίες
(Καλή μου) Φέρε και ένα νερό
(Μ) Όταν θα έρθεις φέρε μου τη σκάλα, έχει σκόνη εδώ πάνω
(Π) άσε ρε Νίκη, έχουμε δουλειά εδώ, χαζολογάς με τη σκόνη και τα ξεσκονόπανα
(Μ) Ναι αλλά αν δε τα κάνω εγώ ποιός θα τα κάνει;
(Πεθερός) Ήρθα, τι να κάνω?
(Ε) Βοήθα με τις χαρτοταινίες να πάω να τελειώσω το τζάκι
(Κ) Μου ανοίγεις λίγο τη κουρτίνα γιατί είναι σκοτεινά;
(Π) Γιώργο φέρε μου σπάτουλα
(Ε) Παω να βρω
(Κ) Έχει στο κάτω ράφι στο εργαστήριο
...
(Ε) Αυτή βρήκα
(Κ) Αυτή κάνει για να απλώνεις μπεσαμέλ, πάμε πάλι κάτω...
(Ε) @#$$%....
....
(Μ) Έλα να τραβήξεις το ψυγείο. Αισθάνομαι ότι πίσω θα έχει μαζέψει σκόνη λογικά.
(Π) Φέρε ενα σταυροκατσάβιδο
(Κ) Μου φέρνεις το φορτιστή του αει-φον?
(Π) Βρες μου ένα κοντάρι να βάλω το ρολό
(Πεθερός) Είναι στο κάτω μπαλκόνι, εκεί θα το βρεις
(Μ) Το ψυγείο να τραβήξεις όταν έρθεις
...
(Ε) Δεν είναι κάτω το κοντάρι
(Πεθερός) Γαμ#$$ ποιός το πήρε #$#$#$ και δε το γύρισε (**##$!@# ???
(Π) Δε πειράζει, φέρε ένα σκουπόξυλο
(Ε) Κάνει αυτό?
(Κ) Έχει πολύ φώς. Έρχεσαι να κλείσεις λίγο το μπατζούρι?
(Μ) Γιώργο πως βγαίνει το φίλτρο στον αποροφητήρα?
(Π) Φέρε και χαρτί να βάλω στο κοντάρι
(Πεθερός) Δε μπορεί, κάπου είναι το κοντάρι, αφού έχω πάρει κοντάρι για βάψιμο 2,3, 6 μέτρα τηλεσκοπικό κοντάρι. Κοιτάς λίγο στη ταράτσα;
(Μ) Αυτό εδώ πως το κάνεις να ανοίγει (Το παράθυρο με την ανάκληση στη κουζίνα);;

...σηκώνεται η Καλή μου και ...

(Κ) Αμάν βρε Γιώργο, τόση ώρα ακόμη να τελειώσεις το τζάκι;;; Καλά λέω εγώ ότι είσαι λουφαδόρος!!!!
Previous
Next Post »