Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

2o Ble Challenge - 100 km στη Νότια Αττική

            Η ζέστη του καλοκαιριού είχε ήδη αρχίσει. Καιρό περίμενα αυτή τη μέρα. Ble challenge είναι αυτό, δε το χάνεις! Μετά το 1o Ble challenge με το σιδερένιο κουρσάκι και την άνιση μάχη να ανεβαίνεις τη Χασιάς και τον Άγιο Μερκούριο με δισκοβραχίωνα 42-52 και 18 κιλά ποδήλατο... είπα να βάλω μυαλό. Πήρα ένα 20 χρόνια νεότερο ποδήλατο και άρχισα τις προπονήσεις.  Έκανα κάποιες  προπονήσεις ως Γλυφάδα. Βράδυ δυστυχώς με τα φώτα του ποδηλάτου και της Παραλιακής.  Κάθε φορά και λίγο πιο γρήγορα. Μέχρι που συνήθισα περισσότερο το ποδήλατο και.
        Η θεαματική αλλαγή ήταν όταν πήγα και μου ρύθμισε το ποδήλατο στα μέτρα μου ο προπονητής και παλαίμαχος ποδηλάτης Παντελής Αιβατίδης απο τον ΟΦΝΙ. Με μια διαδικασία μέτρησης  έφερε το ποδήλατο στα μέτρα μου. Έχουν σημασία αυτά τα λίγα χιλιοστά μπρος πίσω στα πετάλια τα κλιπ ή το ύψος,  θέση και κλίση της σέλας. Πολύ μεγάλη σημασία. Πλέον έκανα ποδήλατο και δε πονούσε τίποτα. Πράγμα που μου έδινε το αβαντάζ να κάνω περισσότερα χιλιόμετρα χωρίς παρενέργειες.Μια μικροενόχληση στα χέρια υπάρχει όταν τα χιλιόμετρα γίνονται 3ψήφια αλλά μου λένε όλοι ότι φταίει το ότι δε λυγίζω λίγο τους αγκώνες να δρουν ως ανάρτηση και τα κρατάω ασυναίσθητα τεντωμένα στο τιμόνι.

300κάτι συμμετοχές, τερμάτισα σε 4 ώρες και 15 λεπτά με μέση 25.6km/h όπως έδειξε το GPS. Γρήγορη διαδρομή για τα δεδομένα μου αν βάλω μέσα και τις δυο αναβάσεις. Ρόλο έπαιξε βέβαια και το ανέμελλο γκρουπάρισμα ως το Σούνιο πίσω από τους σταθερά γρήγορους Cougar Riders!





      









Και ένα μικρό κλιπάκι αναμνηστικό της μέρας...


Previous
Next Post »