Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Μια πεταλούδα στα χέρια μου

Την είδα καθώς περπατούσα στο πάρκο. Ήταν  στο δρόμο μου. Σταμάτησα.  Ήταν τόσο χαριτωμένη που δε μπορούσα να μη σταθώ να τη δω καλύτερα. Πλησίασα. Σχεδόν την άγγιξα. Τότε φτερούγισε λίγο τα φτερά της και αναπήδησε. Γύρισε προς το μέρος μου. Έπειτα τινάχτηκε και χάθηκε. Πέταξε ψηλά και πέταξε προς τα δέντρα εκεί δίπλα.


Έμεινα αποσβολωμένος από τη τυχαία αυτή συνάντηση με το τόσο ωραίο πλασματάκι. Ξαφνιάστηκα όταν επέστρεψε και φτερούγισε πάνω από το κεφάλι μου. Για μια στιγμή ακούμπησε τα μαλλιά μου αλλά άλλαξε γνώμη και τελικά προσγειώθηκε στον ώμο μου. Έμεινε λίγες στιγμές εκεί πριν ξαναπετάξει. Άπλωσα το χέρι μου προσφέροντας ένα σημείο προσγείωσης αν ξαναγυρνούσε. Για καλή μου τύχη μου έκανε τη χάρη.

Τι όμορφη!  Για άλλη μια φορά η φύση και τα ωραία της δημιουργήματα με εντυπωσιάζουν. Νιώθεις για λίγο παιδί.

(Η πεταλούδα αυτής της ωραίας συνάντησης είναι γνωστή ως Red Admiral και το επίσημο όνομα της είναι Vanessa atalanta ❤️❤️❤️)


















Τι σου είναι οι πεταλούδες...
απίστευτα πλάσματα!!   έχω το The Illustrated World Encyclopaedia of Butterflies and Moths και έχω καταφέρει να αναγνωρίσω/φωτογραφίησω περίπου 11 είδη μέχρι στιγμής...!






Previous
Next Post »