Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Στο δρόμο για Almiraman για τρίτη φορά



Στο Δρόμο για το Almiraman (τρίαθλο αντοχής) κι αυτό το Μάη...

Τι είναι το Almiraman? Πλέον είναι ο δέυτερος πιο δύσκολος αγώνας τριάθλου στην Ελλάδα γιατί ο πρώτος είναι το Almira-X (Ironman extreme κατηγορία). 

To Almiraman όμως σημαίνει ... 1.9χλμ κολύμβηση ανοικτής θάλασσας, 90χλμ ποδηλασία και 21χλμ τρέξιμο. 







3η συμμετοχή για το AlmiraMan φέτος μετά τις συμμετοχές του 2016 και το μίνι φιάσκο του εξοπλισμού που έτυχε το 2017.

Almiraman 2016

Almiraman 2017 

 


Είμαστε στο 2018 όμως και από αρχές Οκτώβρη το μπαλέτο... έχει μπει στη ζωή μου. Ναι καλά διαβάσατε... Το μπαλέτο. ...    Όχι αστειεύομαι, θα ήταν τραγικό θέαμα εγώ να φορέσω ένα από αυτά τα ψιλά άσπρα κολάν και να προσπαθήσω να κάνω χαρωπές αρμονικές κινήσεις. Σα να βλέπεις Ορκ μπαλαρίνα θα είμαι.
Rewind. Πάμε πάλι. 

Είμαστε στο 2018 όμως και από αρχές Οκτώβρη οι latin χοροί έχουν μπει στη ζωή μου. Salsa, Bachata, Chacha, Rock'n'roll, Disco (ναι, και η Disco έχει βήματα..)



Στο κλιπ που ακολουθεί ένα ... teaser από ένα bachata μάθημα και φυσικά θα κάνω μια πιο αναλυτική ανάρτηση ;-)



Οπότε αυτές οι εξτρά 4 ώρες Latin χορών που έχουν μπει ανά εβδομάδα κάνουν πιο σφιχτό το πρόγραμμα μου και ο κίνδυνος να βγω εκτός κύκλου προπονήσεων υπαρκτός. Από την άλλη η ρουτίνα του σταδίου/πισίνας/προπονητηρίου σπάει ευχάριστα οπότε θα πρέπει να βρω χρόνο κόβοντας χρόνο από.. ταβανοσκόπηση.


Στα πολύ θετικά είναι ότι το περσινό μου project καταγραφής προπονήσεων ανά εβδομάδα Road to Almiraman είναι για φέτος χάρτης πλοήγησης προς το Almiraman. Δεν αλλάζω πρόγραμμα. Ήταν μια χαρά. Τρέξιμο και ποδήλατο με χρόνο και όχι στόχο απόσταση σε σταθερούς ρυθμούς Z3. Άπειρη αερόβια καρδιαγγειακή άσκηση δηλαδή για να φτιάξω τη φυσική κατάσταση και να αντέχω να βγάζω 10-14 ώρες προπονήσεων ανά εβδομάδα.

Δε το πίστευα ότι θα συνέβαινε αλλά διαβάζω τις παλιές αναρτήσεις (μπορεί να τις βρει κανείς όλες από το μενού ψηλά η πατώντας ΕΔΩ) για να πάρω δύναμη. Ανησυχητικό γιατρέ μου? 👀😏


Το έκανα μια χρονιά, το έκανα μια δεύτερη και σίγουρα με επιμονή και συγκέντρωση μπορώ και μια ...τρίτη χρονιά.

Ξέρω τον πόνο του να κάνεις 21χλμ τρέξιμο μετά από 1.9χλμ κολύμπι και 90χλμ ποδήλατο. Είναι σαφώς λιγότερος από το να τρέξεις 21χλμ τρέξιμο μετά από 21χλμ τρέξιμο.....
Μέχρι ...να φτάσω στο τέλος...

Κι αν ποτέ θέλω να τα παρατήσω ... βλέπω το Till I Collapse, το κλιπάκι που έφτιαξα για τη περσινή μου συμμετοχή και τα ξεχνάω όλα...



Αν άγνωστε μου αναγνώστη δε ξέρεις τι οδηγεί κάποιον να κάνει τόσες πολλές προπονήσεις, τόσες εβδομάδες ίσως το βρεις βλέποντας το ...βίντεο από Almiraman Triathlon για το 2017







SaveSave
SaveSave
Previous
Next Post »