Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Δεκατριών Χιλιάδων Οκτακοσίων Ογδόντα Ένα ημερών



Έχω γενέθλια σήμερα!
Γιορτάζω το δέκατο τρίτο χιλιοστό οκτακοσιοστό ογδοηκοστό πρώτο πέρασμα του Ηλίου πάνω μου.










Το μέτρημα σε χρόνια μάλλον είναι άδικο καθώς ο χρόνος είναι σχετικός και χωράνε πολλά γεγονότα σε μια ολόκληρη χρονιά. Τόσο που αν θες να συνοψίσεις μια χρονιά σίγουρα θα μείνουν σημαντικά πράγματα έξω.

Μετρώντας όμως μέρες, ο χρόνος αποκτά άλλη αξία καθώς κάθε μέρα έχει τη δική της αρχή, τέλος, έναν μεγαλύτερο η μικρότερο στόχο.

Οι μεγάλοι στόχοι φυσικά πιάνονται μετά από τον κόπο πολλών ξεχωριστών ημερών αθροιστικά. Όμως το μέτρημα σε ημέρες δίνει ακόμη και σε μια τυχαία .. μέρα ένα νόημα και σκοπό και δε τη μετατρέπει σε μια ενδιάμεση μέρα που πρέπει να περάσει μέχρι να έρθουν οι σημαντικές μέρες. (Κάποιοι ζουν για ένα ξέφρενο Σάββατο για παράδειγμα και τις άλλες μέρες απλά προσπαθούν να ...υπάρχουν)

Ακόμη και οι άδειες μέρες που βρέχει και δεν υπάρχει για παράδειγμα τίποτα προγραμματισμένο ή οι μέρες που έχουν ματαιωθεί άλλα σχέδια είναι οι κατάλληλες για ξεκούραση και κατάστρωση νέων ... σχεδίων για τη κατάκτηση του κόσμ... οποιουδήποτε ευσεβούς πόθου τέλος πάντων! 😏


Μάλλον εκεί εναποθέτω την εκτίμηση μου για τις μέρες που μου έχουν χαριστεί. Ότι ακόμη και οι χειρότερες, ακόμη και οι πιο ...ανιαρές, απαίσιες, ταλαίπωρες, μου έχουν προσφέρει κάτι. Ίσως οι χειρότερες να έχουν προσφέρει περισσότερα κιόλας όντας διδακτικές με τον τρόπο τους από τις καλύτερες με την έννοια των πιο ευχάριστων ημερών που ήταν γεμάτες ωραίες αναμνήσεις και εικόνες.

Οι κακές μέρες σε μαθαίνουν, και δια του πυρός και του σιδήρου σε σφυρηλατούν. Ακόμη και να σε προσγειώσουν μπορούν αν έχεις παρα-απογειωθεί ψηλά σε βαθμό ύβρις όπως έπαθε ο Ίκαρος αψηφώντας τις συμβουλές του πατέρα του πετώντας κοντά στον Ήλιο.



Εναλλακτικά για τους ακόμη περισσότερο ψυχάκηδες οι 13,881 μέρες μεταφράζονται σε :
  • 1,199,318,400 δευτερόλεπτα 
  • 19,988,640 λεπτά 
  • 333,144 ώρες 
Είναι χαζά όλα αυτά? χΑ! δε νομίζω!

Αν νομίζει κάποιος ότι τα δευτερόλεπτα είναι χαζή μονάδα μέτρησης, ας αναλογιστεί απλά το πρώτο του φιλί.

Αν πιστεύει κάποιος ότι τα λεπτά είναι επίσης χαζή μονάδα μέτρησης για να μετρά τη ζωή ας αναλογιστεί το πρώτο του χορό μπλουζ που κράτησε μόνο δυο λεπτά αλλά το θυμάται ακόμη.

Και όσο για τις ώρες ... αρκεί να ανακαλέσει κανείς την ανακούφιση της μιας ώρας χωρίς τον μισητό του καθηγητή στο Γυμνάσιο που είμαι βέβαιος ότι όπως κι εγώ, παρακαλούσε να λείπει, να αρρωστήσει, να τρακάρει με ferryboat ή να τον πάρουν οι εξωγήινοι (αλλά δε συνέβη ποτέ)







Πέρα από την έκφραση της ευγνωμοσύνης για όσα μου έχουν χαριστεί σε αυτή τη ζωή αυτές τις δεκατρείς χιλιάδες οκτακόσιες ογδόντα μια μέρες , τι θα μπορούσα να ζητήσω πέρα από καλή υγεία;

Δε τολμώ να ζητήσω τίποτα άλλο καθώς θα ήταν αχαριστία στη γενναιοδωρία της τυχαιότητας που μέχρι στιγμής δημιούργησε τις συνθήκες για να γίνουν πραγματικότα τα πιο μεγάλα και τρελά μου όνειρα.


Πολλά είπα :-)


... ας μου κάνω το δώρο μου για σήμερα. Το 4% του ημερήσιου μου χρόνου για λίγο στατική αερόβια ποδηλασία στο προπονητήριο :-)
Previous
Next Post »