Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Το κορίτσι θέλει Spa

 Εσύυυ..  Εσύ θα μου τα φας κούρσα μου !!!!!





















Εντάξει, η καημένη ΠΟΣΟ άλλο να αντέξει? Κι εγώ την είχα αμελήσει το τελευταίο χρόνο καθώς δεν είχα κάποιο αγώνα να πάω οπότε η συντήρηση της περιοριζόταν στο λάδι στην αλυσίδα -μια στο όποτε να'ναι- και αέρα στα λάστιχα.

Όμως στην τελευταία Κυριακάτικη προπόνηση μου έσπασε ένας κρίκος στην αλυσίδα, στρέβλωσε και η αλυσίδα και σχεδόν ακινητοποιήθηκε το ποδήλατο 30χλμ μακριά από το σπίτι. Την χαζοίσιωσα με μια δανεική πένσα που ευτυχώς βρήκα γρήγορα και συνέχισα την επιστροφή με μια ταχύτητα.


Έτσι από περιέργεια μπήκα στο Strava να δω ΠΟΣΟ καιρό κράτησε η αλυσίδα...







13.949χλμ λοιπόν κράτησε η αλυσίδα...

Με την ευκαιρία της αλλαγής  της αλυσίδας άλλαξα επίσης τακάκια φρένων, ταινία τιμονιού στο τιμόνι και στις αερόμπαρες, ακτινολόγηση μπροστινού τροχού και έγινε μια ολική συντήρηση στα συρματόσχοινα.

Ένα all-around Spa για ..ποδήλατα δηλαδή.








Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά γλυκοκοιτάζω κι αυτούς τους τροχούς. Αλουμινένιοι αλλά πολύ καλύτεροι από τους απλούς που έχω τώρα στο ποδήλατο. 276ευρώ τους βρίσκω αυτή τη περίοδο ΕΔΩ ..




Campagnolo Scirocco 35cx



Σε έξοδα μας βάζεις καλή μου....
Previous
Next Post »

1 σχόλια:

Click here for σχόλια
mahler76
admin
18 Ιουλίου 2018 στις 1:06 μ.μ. ×

Τούμπανο θα γίνει το παιδί!

Congrats bro mahler76 you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar