Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Τρέχοντας 32χλμ με τον μεσογειακό κυκλώνα Ζορμπά


























Η δυσκολία της ημέρας σήμερα ήταν να βγω από τη θέρμητου αυτοκινήτου στο στάδιο, με τον καφέ να αχνίζει ζεστός ζεστός και το ραδιάκι να με καλεί απλά να μην πιάσω το χερούλι να ανοίξω τη πόρτα. Έκατσα ίσως και ... 20 λεπτά εκεί στο μεταίχμιο του να βγω για προπόνηση στη βροχή και στον αέρα ή απλά να περάσω λίγο χρόνο με το ραδιάκι και να γυρίσω άπραγος σπίτι. Άπραγος αλλά ξεκούραστος. Γαμώτο, ήμουν τόσο κοντά στην εγκατάλειψη σήμερα και στην επιλογή "πάω σπίτι να ξαπλώσω στον καναπέ".

Στο μυαλό μου έπαιξα όλα τα εναλλακτικά σενάρια:
1. Να πάρω τηλ τον Coach Γιάννης Λουκάς  &να ενημερώσω ότι θα τρέξω μόνο 10χλμ και τη Δευτέρα το απόγευμα θ αφοσιωθώ στο 32άρι που χρωστάω. 
2. Δεν θα κάνω προπόνηση, ανταρσία
3. Θα πάω σπίτι να κάνω ποδήλατο στατικό 3μιση-4 ώρες και αύριο το τρέξιμο. 
4. Έχω 3 παιδιά και στατιστικά ενα λογικά θα αρρωσταίνει τώρα με τόσο χάλι καιρό, ας γυρίσω σπίτι.
5. Θα κατεβάσω τα τηλέφωνα, θα αλλάξω πόλη και θα αφήσω τον coach να με ψάχνει ενώ έχω πάρει το πλοίο για Άγιο Δομίνικο μελετώντας συνταγές κοκτέιλ για το κοκτέιλ μπαρ που θα ανοίξω🏻)


Τελικά ... εξετάζοντας όλες τις πιθανές εκδοχές βρήκα το απαιτούμενο κίνητρο που ήθελα να βγω για προπόνηση. Θυμήθηκα τη τελευταία προπόνηση με Andrew Papakl  Dimitris Ikonomou v& Βασιλική Λουκά και τον Γιάννη να χρησιμοποιεί τις δυο μαγικές λέξεις για να βγεί το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα στις διαλλειματικές ασκήσεις τρεξίματος. Οι πιο motivational λέξεις που έχω ακούσει : "Τρέχτε ψοφίμια"

Κάπως έτσι με τις δυο λέξεις αυτές να αντηχούν στα αυτιά μου άνοιξα τη πόρτα &βγήκα πιο αποφασιστικά για το τελευταίο Long Run 32χλμ πριν το Ocean Lava Rhodes 226




Previous
Next Post »