Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Επιστροφή στον αεροδιάδρομο...

Χμμμ...
Ωρα να ξανασκεφτώ δυνατά...

Τώρα τελευταία μου είναι απίστευτα βαρετό να βλέπω παντού τα ίδια και τα ίδια κλιπάκια που παράγουν μεγάλες εταιρίες για τραγούδια, τα γνωστά σε όλους βιντεο-κλιπ. Τα βλέπω στο facebook, στο newsbeast, στα Blog, μου τα στέλνουν με email και εννοείται τα βλέπω και στη τηλεόραση αν κι αυτό το αποφεύγω πατώντας το μαγικό κουμπί , το κουμπί "την τραβάω από τη πρίζα και προσπαθώ να τη χωρέσω στο τζάκι γιατί αν τη πετάξω από το μπαλκόνι οι πακιστανοί θα την αγνοήσουν και θα μείνει εκεί γιατί συλλέγουν μόνο σίδερα".


Επανέρχομαι, ήθελα να πω ότι τώρα τελευταία κάτι έχω πάθει, έχω πάθει κάποιου είδους σκηνοθετική μετάλλαξη μάλλον ή έφτασα σε ένα κρίσιμο ηλικιακό σημείο που δε μου αρέσει το έτοιμο, το σερβιρισμένο κρύο βιντεο-κλιπ...

Για να μη γκρινιάζω βέβαια ας παραδεχτώ ότι υπάρχουν και λαμπρές εξαιρέσεις που ένας άνθρωπος, μια κάμερα, ένα σταντ, λίγη όρεξη και φαντασία  όλα μαζί σε ένα χρονομίξερ και βουαλά  βγάζουν ένα  δικό τους κλιπάκι μονταρισμένο με ένα μοναδικό αξιέπαινο ύφος.

Για παράδειγμα έπεσα τυχαία σε ένα βιντεάκι που έφτιαξε ένας με το ποδήλατό του βολτάροντας στο Πάρκο Τρίτση. Αλλά δε θα βάλω το βιντεάκι του, μη κάνω κι εγώ τα ίδια που κοροιδεύω.
Θα φτιάξω ΔΙΚΟ μου!   :p

 


Επιστροφή στον αεροδιάδρομο έτοιμος για απογείωση και σας βάζω ένα βιντεάκι λοιπόν με ένα Time Lapse εφέ που ανακάλυψα πολύ πολύ πρόσφατα...


Αφιερωμένο σε εσάς τους τρείς.    ;-)



Previous
Next Post »