Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

CycleOps Fluid 2 - Δωρεάν αντικατάσταση μονάδας

Αλλαγή μονάδας φρένου στο προπονητήριο μου CycleOps Fluid2 χωρίς κόστος!








Το προπονητήριο μου αποφάσισε λίγο μετά τα Χριστούγεννα να μην ανταποκρίνεται όπως θα έπρεπε. Άρχισε να έχει μειωμένη αντίσταση και αυτό δεν ήταν σημάδι ότι εγώ είχα παραδυναμώσει και έβγαζα περισσότερα watt ώστε να μη μου φτάνει και να χρειάζομαι κάποιο πιο δυνατό.  Ψάχνοντας λίγο στο διαδίκτυο είδα ότι έχει συμβεί να μειωθεί η αντίσταση λόγω απώλειας του υγρού. Δεν είχε κάποια εμφανή διαρροή, δεν υπήρχε κάποιο ίχνος σταξίματος στη μονάδα φρένου.  Τελικά λίγες μέρες αργότερα για να έχω αντίσταση έβαζα τη πιο μεγάλη σχέση στο ποδήλατο. (μεγάλο γρανάζι στο δισκοβραχίωνα και το μικρότερο πίσω στην κασσέτα).


Οπότε ήταν η ώρα να απευθυνθώ στο κατάστημα που το αγόρασα, το O2cycles στο Αιγάλεω και να ρωτήσω για service/εγγύηση.




Ο Στέλιος από το O2cycles το κράτησε, το έστειλε στον αντιπρόσωπο και σε ... λίγες μέρες μια ανταλλακτική μονάδα φρένου ήρθε από Αμερική καθώς ήταν στην εγγύηση.





Χωρίς κάποιο κόστος λοιπόν έχω και πάλι ένα πλήρως λειτουργικό Fluid 2 που με την καινούργια μονάδα φρένου είναι ... σαν καινούργιο!!!



Περισσότερα :

Διαβάστε εδώ το αναλυτικό Review του προπονητηρίου CycleOps Fluid2 που είχα γράψει

Previous
Next Post »