Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!
🇬🇷Father of three 👫🙆 Marathoner 🏃🏼 Triathlete🏊🚴🏼🏃🏼 Trumpeteer🎺 Novel Writer 📝 ✨✨✨

Ένα φρένο στο βάρος με καλύτερο θερμιδικό ισοζύγιο





Από κατασκευής του σύμπαντος, μετά το Big Bang δηλαδή που το τίποτε από μόνο του αποφάσισε να εκραγεί και να γίνει κάτι,  τα πάντα απομακρύνονται και διαστέλλονται σύμφωνά με την άποψη των επιστημόνων. Η ύλη επεκτείνεται λοιπόν και πιάνει μεγαλύτερο χώρο. Όλοι το γνωρίζουν αυτό.














Έτσι και εγώ δεν μπορώ να αποτελέσω εξαίρεση στον κανόνα και σύμφωνα με τον εποχιακό συνδυασμό εργασιοβιοσυναισθηματουπαρξιοψυχοσωματικού Αρμαγεδδών που βιώνω (όχι δεν περιέχει πολύ δράμα ευτυχώς) μαζί με την δύναμη που ασκεί το σώμα του καναπέ στο δικό μου αλλά και την βαρυτική έλξη που επηρεάζει την ήδη συγκλίνουσα τροχιά προς το ψυγείο οδηγεί στο να φτάνω στα ανώτερα όρια χωρητικότητας των ρούχων μου κάνοντας τα επικίνδυνα στη χρήση. Ειδικά τα πουκάμισα. Αυτά τα φοβάμαι. Έχουν και κουμπιά τα οποία δύναται να εκτιναχθούν προς παρακείμενους συνανθρώπους.


Και φυσικά κάπου εδώ διαβάζοντας όλα αναρωτιέσαι
"-Προπονείσαι ντιπ George ή έχεις ρίξει άγκυρα?"




Προπονητικά τώρα τελευταία το έχω ρίξει στο προπονητήριο για να κρατάω την αερόβια κατάσταση σε ένα επίπεδο αλλά και να επιταχύνω λίγο το μεταβολισμό μου που έχει μπει σε Sleep mode. Ή έλλειψη αγώνα στόχου δε βοηθά όμως στο να συγκεντρωθώ τόσο ή να μπω σε ένα πρόγραμμα. Γράφτηκα στο κολυμβητήριο όμως και θα προστεθεί χρόνος πισίνας αμέσως μετά τη δουλειά.



Οπότε ... τι φταίει;;;
Προφανώς φταίει ... το φαγητό. Οι ποσότητες και οι ώρες σίτισης. (δε τρώω γλυκά). Φταίει και κατά ένα μεγάλο μέρος και ο θυροειδής αδένας φυσικά που υπολειτουργεί αλλά μη τα ρίχνουμε όλα στους άλλους όταν χλαπακιάζουμε, σωστά;



Για να αλλάξει το ισοζύγιο και να χάνω βάρος θα πρέπει να μετριάσω τις θερμίδες που καταναλώνω και να αυξήσω αυτές που καίω. Τίποτα παράξενο σε αυτό. Όμως κανένα από τα δύο δεν είναι εύκολο. Ούτε μπορεί να σταματήσει να τρώει κάποιος που τρώει, ούτε μπορείς να διπλασιάσεις/πολλαπλασιάσεις το χρόνο που αφιερώνεις σε προπονήσεις. (μπορείς αλλά με το κόστος που επιφέρει τέλος πάντων)


Οπότε????
Τώρα τι;;;;




Αποφάσισα να προσθέσω Semi-Gizmo κανόνες στο εβδομαδιαίο μου πλάνο.

  • Ποτέ φαγητό αργά. 
  • Περισσότερο νερό.
  • Fun. Διασκέδαση. Περισσότερο Fun με χορούς Latin!


Μένει και να τους... τηρήσω!
Previous
Next Post »

2 σχόλια

Click here for σχόλια
Αννα
admin
20 Οκτωβρίου 2017 - 9:48 μ.μ. ×

Ξεκινώ μαζί σου!
Σήμερα βέβαια χτύπησα μια κρέπα. Δεν είχα διαβάσει την ανάρτηση αλλιώς θα έλεγα.
Απεταξάμην την κρέπα; Απεταξάμην!

Reply
avatar
21 Οκτωβρίου 2017 - 12:32 μ.μ. ×

Ας είναι μια κρέπα... αλλά προσοχή μη συνεχιστεί η κρεπάλη σε ολοήμερη απασχόληση! :p

Reply
avatar