Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Θα μου χαρίσετε αυτό τον χορό?








Θα μου χαρίσετε αυτο τον χορό;















Το τρίαθλο είναι εξαιρετική άσκηση και γυμνάζει όλο το σώμα αλλά πολύ μοναξιά βρε παιδί μου. Μόνος μετράς πλακάκια στη πισίνα, μόνος σχηματίζεις λίμνες ιδρώτα στο κάνωντας ποδήλατο στο προπονητήριο, μόνος τρέχεις. Ψέμματα. Έχεις και λίγη παρέα τη playlist στα ακουστικά, δε λέω,  αλλά κι αυτή τη βαριέσαι κάποια στιγμή!  (φυσικά και είναι δύσκολο να ταιριάξω στα προγράμματα των φίλων για κοινές προπονήσεις, όλοι έχουν ένα μεταπτυχιακό να κάνουν, μια δεύτερη δουλειά, μια αγαθοεργία,  ένα, δύο ή και τρία παιδιά ή είναι μισό νομό παραπέρα και χρειάζεται και καταβολή διοδίων για μια προπόνηση)












Οπότε σε μια προσπάθεια να αυξήσω το fun ration της αερόβιας εβδομαδιαίας άσκησης μου ξεκινάω ...χορούς latin!
Όχι, δεν έχω πάθει κάτι, αλήθεια. Καιρό το σκεφτόμουν, απλά τώρα ήρθε ο καιρός του!









Το κόστος είναι ...ελάχιστο πραγματικά για αυτό που προσφέρει!
Γράφτηκα στην σχολή Rose Karra στο Περιστέρι και 2 ώρες τη βδομάδα θα ...βρίσκομαι στο παρκέ!










Οπότε ενημέρωσα το ...πολυεργαλείο Polar V800 για το επιπλέον Sports profile που θα χρησιμοποιώ, το Latin Dance!





Μια πρώτη καταγραφή ενός μαθήματος Cha Cha έδειξε 78% καύση λίπους για τις καμμένες θερμίδες της δραστηριότητας.  Μια επόμενη φορά θα έχω και τον παλμογράφο για πιο αναλυτική καταγραφή των παλμών !!!





Ως ωριαία άσκηση δε μπορώ να πω ότι ακόμη είναι κουραστική καθώς πολλά από τα λεπτά περνιούνται με την διδασκαλία της τεχνικής, των βημάτων και όλων των στροφών κλπ. Οπότε το καθαρό κομμάτι συνεχόμενου χορού είναι λίγο και γιαυτό έγραψε το ρολόι μόλις 158Kcal κι αυτό έγινε βάσει των κινήσεων του ρολογιού στον καρπό.














Let's do it, λοιπόν...



Χοροί Latin !






Previous
Next Post »