CyclOps Tempo Mag μαγνητικό προπονητήριο.
Το πιο οικονομικό Entry Level προπονητήριο της CyclOps που είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα.
Ο φίλος μου ο Στέλιος Τσελέπης, ιδιοκτήτης του Oxygen Cycles (O2cycles) και ποδηλάτης ο ίδιος μου δάνεισε αρχές του 2017 ένα CyclOps Tempo Mag για δυο βδομάδες για να το δοκιμάσω στις προπονήσεις μου αλλά και να συγκρίνω το συγκρίνω τον παραγόμενο μέγιστο θόρυβο του σε σχέση με το δικό μου, το CyclOps Fluid2. (Προς το τέλος του Review υπάρχει και αντίστοιχο βίντεο)
Προδιαγραφές προπονητηρίου όπως της αναγράφει το site της CyclOps:
Μαγνητική μονάδα αντίστασης
Γραμμική αντίσταση
Έρχεται με ένα λεβιέ ρύθμισης της αντίστασης στηριζόμενο στο τιμόνι
Επίπεδο θορύβου 70-74 dΒ στα 32km/h.
Ρυθμιζόμενα πόδια για στερέωση σε όλα τα πατώματα
Διπλωτός σκελετός CycleOps με μοχλό σύσφιξης με ελατήριο.
Ρύθμιση εφαρμογής ελαστικού στη μονάδα με μια βολική περιστρεφόμενη λαβή
Επιτρεπόμενες διαστάσεις τροχών 650b, 700c, 26'',27'' και 29'' και μέχρι 2 ιντσών ελαστικό
Το προπονητήριο είναι σχεδιασμένο για ποδήλατο δρόμου αλλά και βουνού. Περιέχει συμβατό άξονα με quick release και υποστηρίζει 3 μήκη άξονα : 120mm, 130mm and 135mm.
Συνιστάται ελαστικό για προπονητήριο
Συμβατό με το CycleOps VirtualTraining
Έχει ελεγχθεί για συνολικό βάρος (αναβάτη και ποδηλάτου) 136 κιλά
Ανοίγοντας το κουτί του CyclOps βρίσκουμε δυο φυλλάδια και το εγχειρίδιο συναρμολόγησης/χρήσης.
Ευχαριστήριο της CyclOps για την αγορά αλλά και προτροπή για registration του προιόντος στην σελίδα για την ενεργοποίηση της LifeTime εγγύησης.
2 εβδομάδες δωρεάν δοκιμαστική χρήση του Virtual Training για να γίνει πιο ενδιαφέρουσα η προπόνηση εντός του σπιτιού.
Έγχειρίδιο συναρμολόγησης/λειτουργίας.
Ώρα να συναρμολογήσουμε το προπονητήριο.
Το εγχειρίδιο χρήστη είναι κοινό για όλη τη σειρά των CycleOps Magneto, Mag Mag+ Wind αλλά και Fluid2.
Ως εξαρτήματα υπάρχουν μέσα στο κουτί:
a. Μεταλική βάση του προπονητηρίου
b. Μονάδα φρένου
c. Λαβή σύσφιξης φρένου στο ελαστικό (δύο τύποι, απλή βίδα αλλά και με συμπλέκτη μέγιστης σύσφιξης)
d. Άξονας στήριξης φρένου.
e. Παξιμάδι άξονα
f. Βίδα σχήματος Γ στην οποία προσαρμόζεται η βίδα σύσφιξης του φρένου
g. Άξονας τροχού ποδηλάτου
h. Χειριστήριο για προσαρμογή του επιπέδου φρένου1.1 Ανοίγουμε τα πόδια στήριξης της βάσης του προπονητηρίου. Αν απαιτηθεί ίσως χρειαστεί να ρυθμίσουμε τα ελαστικά πέδιλα στις άκρες των σωλήνων. (χρειάζεται αν το πάτωμα δεν είναι απόλυτα επίπεδο)
1.2 Εισαγωγή του μεταλικού εμβόλου μέσα στη δεξιά σωλήνα πάνω στη βάση του προπονητηρίου. Ευθυγραμμίζουμε και βιδώνουμε το μοχλό στο έμβολο
1.3 Εισάγουμε τη βίδα σχήματος Γ στο πλαίσιο όπως δείχνει η εικόνα.
1.4 Τοποθετούμε τη μονάδα φρένου στη θέση του στο πλαίσιο και περνάμε τον άξονα στήριξης φρένου..
1.5 Στρίβουμε τη λαβή και τη βιδώνουμε πάνω στη βίδα σχήματος Γ.
1.6. Ασφαλίζουμε τον άξονα στερέωσης του φρένου βιδώνοντας το παξιμάδι με ένα γαλλικό κλειδί 1/2''
2.1 Φουσκώνουμε τον πίσω τροχό στην πίεση ελαστικού που προτείνει ο κατασκευαστής.
2.2. Αφαιρούμε τον άξονα από τον πίσω τροχό μας και περνάμε αυτόν που έχει μέσα στο προπονητήριο μας. Αν στερεώσουμε στο προπονητήριο τροχό με άλλο άξονα υπάρχει κίνδυνος να καταστρέψουμε τη βάση ή να προκληθεί κάποιος τραυματισμός.
2.3 Σηκώνουμε το ποδήλατο από τη ντίζα της σέλας και κουμπώνουμε την αριστερή πλευρά του πίσω άξονα στην αριστερή πλευρά στήριξης του προπονητηρίου.
2.4. Τραβάμε κάτω τον μοχλό και πιέζουμε μέχρι να κλειδώσει
2.5 Αν μας φαίνεται πως είναι χαλαρή η στερέωση του άξονα μπορούμε να αφαιρέσουμε το ποδήλατο και να αναπροσαρμόσουμε την αριστερή πλευρά στήριξης του προπονητηρίου σε μια από τις 3 θέσεις. (απαραίτητο αν έχουμε κάποιο τροχό με πιο μικρό άξονα σε μήκος)
3.1 2 επιλογές. Η στάνταρ λαβή και η λαβή με την σύμπλεξη. Στο Mag στρίβουμε τη μαύρη λαβή δυόμιση φορές δεξιόστροφα μετρώντας από τη πρώτη στιγμή που θα ακουμπήσει στο ελαστικό.
4. Λεβιές ρύθμισης δυσκολίας μονάδας μαγνητικού φρένου
4.1 Γυρίζουμε τη λαβή j(όπως στην εικόνα) δεξιόστροφα έτσι ώστε ο ημικυκλικός προσαρμογέας (h) να φτάσει στο πλησιέστερο σημείο στο εξωτερικό πλαίσιο της μονάδας.
4.3 Τραβάμε την άκρη του καλωδίου της ντίζας (e) έξω από το μεταλλικό κύλινδρο (f). Δρομολογούμε το γυμνό καλώδιο δεξιόστροφα γύρω από το ημικυκλικό ρυθμιστή (h) Πιέζουμε την άκρη του καλωδίου της ντίζας (e) μέσα στη τρύπα συγκράτησης της ντίζας (i) στο πλαίσιο. Τραβάμε το μεταλλικό κύλινδρο (f) και τοποθετούμε την άκρη της ντίζας που είναι στον αέρα μέσα στην εγκοπή στο πλάσιο (g). Έπειτα ο μεταλλικός κύλινδρος πρέπει να στερεωθεί μέσα στη τρύπα.
5.1 Δρομολογούμε το καλώδιο και το φέρνουμε στο τιμόνι του ποδηλάτου.
5.2 Προσαρμόζουμε το nylon λουρί (d)να δέσει γερά στο σωλήνα του τιμονού. Κλείνουμε την ασφάλεια (b) ώστε να κλειδώσει και να σταθεροποιηθεί.
5.3 Προσαρμόζουμε την αντίσταση. Για να μειωθεί η αντίσταση σηκώνουμε το λεβιέ (c)
σε όρθια θέση όπως δείχνει στο σχήμα. Για να αυξηθεί η αντίσταση κατεβάζουμε το λεβιέ (c) στην κάτω θέση (δεξιά στο σχήμα 5.3)
5.4 Χαλαρώνουμε ή σφίγγουμε το καλώδιο της ντίζας περιστρέφοντας το ρυθμιστή (a) μέσα ή έξω.
Προσοχή!
Δεν είναι τεχνολογία εκτόξευσης πυραύλων αλλά υπάρχει πάντα η επιλογή να μας το συναρμολογήσει ο ποδηλατάς μας να τελειώνουμε με τα ψιψιψίνια και τα κοκοκόψαψα. ωωωωχου!
Αν όλα έχουν πάει καλά στη συναρμολόγηση το προπονητήριο μας τώρα πρέπει να δείχνει έτσι και ο λεβιές στο τιμόνι να λειτουγει αυξάνοντας η μειώνοντας την αντίσταση του προπονητηρίου.
Φωτογραφίες από τη χρήση και τις δοκιμές
Το προπονητήριο αλλά και ο λεβιές ρύθμισης αντίστασης που στερεώνεται στο τιμόνι του ποδηλάτου
Γραμμή ισχύος CyclOps Mag
Η εικόνα είναι από το επίσημο site του κατασκευαστή. Η πάνω γραμμή αφορά το Mag+ ενώ η κάτω μπλε γραμμή αφορά το Mag της δοκιμής. Βλέπουμε ότι παράγωντας δύναμη 200Watt η αντιστοιχία ταχύτητας στον τροχό είναι 30 mph η αλλιώς 48χλμ.
Θόρυβος. Πόσο θόρυβο κάνει σε απλή χρήση;
Μέτρησα το θόρυβο 10 λεπτών σε εσωτερικό χώρο όταν κάνει κάποιος ένα χαλαρό στροφάρισμα με ταχύτητα 30χλμ/ώρα. Αυτό αντιστοιχεί περίπου σε παραγωγή 100watt σύμφωνα με το watt/mph διάγραμμα που δίνει η CyclOps (βλέπε παραπάνω σχήμα)
Σε ένα ήρεμο στροφάρισμα 10 λεπτών με 30χλμ/ώρα λοιπόν η μέση ένταση dB του προπονητηρίου μετρήθηκε στα 62dB.
Πόσο μέγιστο θόρυβο κάνει το CyclOps Mag σε βαριά χρήση/διαλλειματικές?
Μέτρησα τον μέγιστο θόρυβο που μπορώ να παράξω στο CyclOps Mag σε ένα υπαίθριο χώρο αλλά και ένα απλό δωμάτιο και επανέλαβα τη μέτρηση με το CyclOps Fluid2 το πολύ ακριβότερο μοντέλο της CyclOps. Οι συνθήκες μέτρησης είναι ίδιες. Ίδια απόσταση από την πηγή ήχου, ίδιος μετρητής έντασης, στη προκειμένη περίπτωση το μικρόφωνο του iPhone που έχει καλή ευαισθησία και ίδια εφαρμογή ηχομέτρησης. Φορούσα και τον παλμογράφο Bluetooth H7 της Polar ενώ στο ποδήλατο υπήρχε εγκατεστημένος cadence + speed sensor.
(σημείωση : ο μέγιστος θόρυβος βάσει της δικής μου ικανότητας παραγωγής Watt στο ποδήλατο που είμαι ένας απλός ποδηλάτης που κάνει Brevets και τρέχει ερασιτεχνικά σε αγώνες τριάθλου. Φαντάζομαι πως το τα αποτελέσματα θα ήταν πολύ διαφορετικά αν στη σέλα καθόταν ένας πολύ προπονημένος Sprinter)
(σημείωση : ο μέγιστος θόρυβος βάσει της δικής μου ικανότητας παραγωγής Watt στο ποδήλατο που είμαι ένας απλός ποδηλάτης που κάνει Brevets και τρέχει ερασιτεχνικά σε αγώνες τριάθλου. Φαντάζομαι πως το τα αποτελέσματα θα ήταν πολύ διαφορετικά αν στη σέλα καθόταν ένας πολύ προπονημένος Sprinter)
Δοκιμή ελέγχου φασαρίας στην αυλή:
To Mag (δεξιά στήλη) έφτασε σε μέγιστο (max) 80,1dB (το 83,6 που κατέγραψε ήταν από το στιγμιαίο ήχο κουμπώματος του πεντάλ
Το Fluid2 (αριστερή στήλη) έφτασε σε μέγιστο (max) 76,8dB (το 78,6 που κατέγραψε ήταν από το στιγμιαίο ήχο κουμπώματος του πεντάλ
Στην αυλή ο θόρυβος διαχέοταν στο χώρο και δεν ήταν ενοχλητικός για κανένα από τα δυο προπονητήρια.
Το Fluid2 (αριστερή στήλη) έφτασε σε μέγιστο (max) 76,8dB (το 78,6 που κατέγραψε ήταν από το στιγμιαίο ήχο κουμπώματος του πεντάλ
Στην αυλή ο θόρυβος διαχέοταν στο χώρο και δεν ήταν ενοχλητικός για κανένα από τα δυο προπονητήρια.
Δοκιμή ελέγχου φασαρίας σε ένα δωμάτιο του σπιτιού:
To Mag (εικ. δεξιά) έφτασε μέγιστο 96,5dBΤο Fluid2 (εικ. αριστερά) έφτασε μέγιστο 84,4dB
Εξομοίωση δρόμου - πραγματικές συνθήκες.
Κατά τη δειάρκεια της δοκιμής στο Mag κατέβασα σχεδόν όλες τις ταχύτητες στη κασέτα, κράτησα υψηλές στροφές στα πετάλια και πέτυχα μέγιστη ταχύτητα τροχού 76km/h. Αυτό δεν είναι ρεαλιστικό όμως, καθώς σε επίπεδο δρόμο αποκλείεται ποτέ να έφτανα σε ένα sprint έστω και για μια στιγμή τα 76km/h.
Στο επόμενο σχέδιο από το Site της Polar φαίνεται η καταγραφή που έκανα με το ρολόι καταγράφωντας παλμούς (κόκκινη γραμμή), αριθμό πεταλιών (πράσινη γραμμή) και ταχύτητα (μπλε γραμμή)
Προσπάθεια παραγωγής Max Watt στο δωμάτιο με CyclOps Mag : (Αρχείο καταγραφής Polar)
Μέχρι τα 50xlm/ώρα (Watt περίπου 200 όπως δείχνει το watt/km διάγραμμα παραπάνω) η φασαρία του προπονητήριου είναι χαμηλή. Όμως καταβάλοντας μεγαλύτερη προσπάθεια ο θόρυβος από τους μαγνήτες γίνεται έντονος ενώ το πάτωμα έφτασε να συντονίσει στη μέγιστη προσπάθεια. (δείτε το βίντεο παρακάτω)
Να το δούμε και σε βίντεο?
Το βίντεο αποτελείται από δυο φάσεις. Μέτρηση ήχου στην αυλή και μέτρηση ήχου σε ένα δωμάτιο. Οι συνθήκες μέτρησης είναι ίδιες. Ίδια απόσταση από την πηγή ήχου, ίδιος μετρητής έντασης, στη προκειμένη περίπτωση το μικρόφωνο του iPhone που έχει καλή ευαισθησία και ίδια εφαρμογή ηχομέτρησης. Φορούσα τον παλμογράφο Bluetooth H7 της Polar ενώ στο ποδήλατο υπάρχει εγκατεστημένος cadence + speed sensor. Έτσι αντίστοιχα για όλες τις μετρήσεις μπορεί να παρακολουθεί κάποιος και στοιχεία όπως cadence/παλμούς στο Polar V800.
Και στις δυο φάσεις (αυλή-δωμάτιο) γίνεται μια προσπάθεια με το CyclOPs Fluid2 και ακολουθεί μια ακόμη με το Mag
Το βίντεο αποτελείται από δυο φάσεις. Μέτρηση ήχου στην αυλή και μέτρηση ήχου σε ένα δωμάτιο. Οι συνθήκες μέτρησης είναι ίδιες. Ίδια απόσταση από την πηγή ήχου, ίδιος μετρητής έντασης, στη προκειμένη περίπτωση το μικρόφωνο του iPhone που έχει καλή ευαισθησία και ίδια εφαρμογή ηχομέτρησης. Φορούσα τον παλμογράφο Bluetooth H7 της Polar ενώ στο ποδήλατο υπάρχει εγκατεστημένος cadence + speed sensor. Έτσι αντίστοιχα για όλες τις μετρήσεις μπορεί να παρακολουθεί κάποιος και στοιχεία όπως cadence/παλμούς στο Polar V800.
Και στις δυο φάσεις (αυλή-δωμάτιο) γίνεται μια προσπάθεια με το CyclOPs Fluid2 και ακολουθεί μια ακόμη με το Mag
Συμπέρασμα
Κατασκευή/αντοχή στο χρόνο
Το CyclOps Mag της δοκιμής ήταν μεταχειρισμένο. Ο κύλινδρος από σκληρό πλαστικό στο φρένο στον οποίο πατά το ελαστικό είχε αρχίσει να κάνει μια ανεπαίσθητη εγκοπή στο σημείο που πατούσε το ελαστικό. Όμως φαίνεται ότι είχε ακόμη αρκετή ζωή μέχρι να μη μπορεί να χρησιμοποιηθεί άλλο. Υπάρχει όμως ανταλλακτικό για αυτό.
Θόρυβος
Ο Θόρυβος κατά τη λειτουργία του προπονητηρίου είναι λίγος και ο χρήστης μπορεί να κάνει την άσκηση του χωρίς να ενοχλήσει. Προσοχή όμως. Αν κάνει βαριά χρήση διαλλειματικών, είναι προπονημένος και ικανός να φέρνει στο όριο το προπονητήριο, σύντομα θα φέρει και τους γειτόνους στα όρια.
Αντίσταση
Το Mag είναι ένα entry level προπονητήριο. Έτσι η αντίσταση είναι κατάλληλη για έναν αρχάριο που ξεκινά τώρα και θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει και να δυναμώσει προοδευτικά. Ειδικά η δυνατότητα να αυξομοιώνει ο ίδιος ο χρήστης την αντίσταση μέσω του λεβιέ στο τιμόνι είναι πολύ χρήσιμη και για ποδήλατα μονοτάχυτα - Fix - πόλης. Όμως όταν οι απαιτήσεις του αναβάτη ανέβουν ΠΟΛΥ και θελήσει να κάνει προπόνηση με πολύ μεγάλη αντίσταση θα πρέπει να ψάξει ένα άλλο προπονητήριο με μεγαλύτερη αντίσταση..
Τιμή
Η τιμή του για τη ποιότητα κατασκεύης και αν υπολογίσει κανείς ότι έχει εγγύηση εφόρου ζωής τότε είναι πολύ πολύ καλή!
Διάθεση
Αν το CyclOps Mag είναι αυτό που χρειάζεσαι κάνε μια ερώτηση στο Oxygen Cycles (O2cycles) για τιμή, ή εναλλακτικά ρίξε μια ματιά στο γνωστό ιντερνετικο μαγαζί ΕΔΩ που δεν έχει τον κίνδυνο να χρειαστούν τα εμπορεύματα εκτελωνισμό, όπως σε αγορές από Αμερική/Ασία.
2 σχόλια
Click here for σχόλιαΓεια σε όλους, με λένε Haitham Saleh Al-Hatar, είμαι τόσο χαρούμενος σήμερα. Έλαβα την απόφασή μου από έναν άνθρωπο που φοβάται τον Θεό, επίσκοπο Ηλία, όταν έχασα κάθε ελπίδα ότι δεν μπορώ να πάρω πια δάνειο επειδή με απατούν πολλοί δανειστές, αλλά ενθαρρύνω τον εαυτό μου και κάνω ένα τολμηρό βήμα και κάνω αίτηση με αυτόν τον δανειστή, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που σήμερα λέω ότι μόλις έλαβα το δάνειό μου των 15.000 ευρώ και θα σας συμβουλέψω όλους που τον χρειάζονται για δάνειο
Replyemail: loancreditinstitutions00@gmail.com ή WhatsApp: +393512114999
Είμαι χαρούμενος εδώ γιατί πήρα δάνειο ενός εκατομμυρίου ευρώ από Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα. Εάν είστε αλαζονικοί για το δάνειο? Στείλτε της ένα email στο {loancreditinstitutions00@gmail.com} ή στο whatsapp του πράκτορα: +393512114999
ReplyConversionConversion EmoticonEmoticon