Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2017

Road to Almiraman 7/18


4o almira MAN




Άλλη μια εβδομάδα προπονήσεων τριάθλου εν όψει Half Iron αγώνα Almiraman (1900μ🏊,90χλμ🚴🏼 και 21χλμ🏃🏼) , η 7η από τις 18 ολοκληρώθηκαν με μικρο-απρόοπτα όπως έχω συνηθίσει άλλωστε... 



Εισαγωγή. 

Φτάσαμε μπαρμπαστρούμφ?
Όχι?
Αλλες 11 εβδομάδες ε?

Βλέπω φωτογραφίες από συμμετοχές αθλητών σε αγώνες και κρυφά ζηλεύω αλλά μάλλον πρέπει να κάνω υπομονή και να εστιάσω στην αυγοκλωσσική δραστηριότητα και τη προπόνηση βάσης. Και αν γίνεται στο να χάσω και κανένα κιλό..!


Το νέο αυτή τη βδομάδα ήταν ότι άρχισα να κάνω κολύμπι χωρίς να χτυπάω πόδια. Κι επειδή βουλιάζουν στην ακινησία δεν είναι αφαιρούμενο εξάρτημα τα πόδια βάζεις αυτά τα .. πλαστικά βαρελάκια.   Οπότε φαντάσου ΠΟΣΟ αργά έκανα κολύμπι όταν έκανα μπουνιές και βαρελάκι ταυτόχρονα. Η μάλλον δε χρειάζεται να φανταστείς. Ας σου πω. Έκανα 03:15 περίπου τα 100 μέτρα. ΤΟΣΟ αργά. (τραγικά αργά όταν έχεις καλομάθει να κάνεις 02:20/100 με ήρεμο ρυθμό χωρίς να λαχανιάζεις)


1. Πρόγραμμα προπονήσεων



Το Πρόγραμμα που είχα για την εβδομάδα 7/18 





ΚολύμπιΠοδήλατοΤρέξιμο
Δ1250m πρωί (300m, 800m, 150m αποθεραπεία)40km απόγευμα
Τ1750m πρωί, (500m ζέσταμα, 5x100m 15''rest, 10x50m 15''rest, 250m αποθεραπεία)60 min απόγευμα
Τ48km απόγευμα
Π1500m πρωί (500ζέσταμα, 4x200m 200m αποθεραπεία)45 min απόγευμα
Π
Σ80 min πρωί
Κ72km πρωί




Η εβδομάδα σε μια ματιά:














Συνολικός χρόνος προπονήσεων 10 ώρες και 33 λεπτά προπονήσεων.






Υπόλοιπα στατιστικά που κατέγραψε η λειτουργία 24/7 fitness tracking του ρολογιού. Μόλις 1 inactivity stamp από καθησιό αυτή τη βδομάδα!




Recovery status της εβοδάδας. Με τους αυξημένους χρόνους προπονήσεων φαίνεται ότι προσεγγίσω στο "Very strained" κάποιες προπονήσεις. Αναρωτιέμαι τι θα δείχνει σε 4-5 εβδομάδες που θα έχει προσθεθεί δυο ώρες προπονήσεων ανά εβδομάδα..!




3. Φωτογραφίες από τις προπονήσεις







Άλλη μια ηλιόλουστη μέρα που θα προτιμήσω να περάσω την ώρα μου βουτηγμένος στο χλώριο
















4.  "Αστοχίες-υπερβολές" διατροφής 

Τίποτα ιδιαίτερο. Ο διατροφολόγος πρότεινε να αυξήσω τις θερμίδες που καταναλώνω σε φρούτα & ξηρούς καρπούς για να μη πέφτω με τα μούτρα στα ψωμιά.




5. Βάρος

Τι άλλα νέα; Στο σπίτι όλοι καλά;


6. Σχόλια για εξοπλισμούς που χρησιμοποιούνται σε σχέση με την αίσθηση/αποτελεσματικότητα/εντύπωση.

Μετά την αναβάθμιση του λογισμικού στο ρολόι πείραξα τη ρύθμιση και το άφησα στο ότι θα το φοράω στο δεξί. Πανέξυπνο!


 Εν τέλει πήγα να κάνω κολύμπι φορώντας το στο αριστερό. Το αποτέλεσμα ήταν να μην αναγνωρίζει τις κινήσεις του χεριού ως στυλ κολύμβησης και απλά να καταγράφει τους παλμούς.  Περιττό να πω ότι μου χάλασε τη προπόνηση το ότι δεν μέτραγε απόσταση. Περισσότερο μην έχει πάθει κάτι και χρειαστεί service κλπ...   Ευτυχώς ήταν μόνο άλλη μια περίπτωση "user malfunction"




7. Σκέψεις.

Ο αγώνας στο εξωτερικό απορρίπτεται λόγω μικρού χρόνου μέχρι την ημερομηνία διεξαγωγής του και γιατί η διαδρομή του ποδηλάτου έχει μπόλικα υψομετρικά.  Δε θα ήταν σοφό να πάω σε αγώνα Half Iron με 10 εβδομάδες προετοιμασία μόνο και το τωρινό βάρος. Ίσως μια επόμενη χρονιά..!


8. Έξοδα εβδομάδας.

0 τριαθλητικά. Ξόφλησα τον ΕΝΦΙΑ όμως.  Καταραμένε ΕΝΦΙΑ, ένα Ironman στο εξωτερικό κοστίζεις ανά έτος.

9. Αγαπημένο τραγούδι Playlist βδομάδας 7/18


You could be Mine !









Αν σκέφτεσαι να ταξιδέψεις στη Παραλία Κατερίνης για τον αγώνα AlmiraMan, ρίξε μια ματιά για τιμές δωματίων στη φόρμα του Booking.com που βρίσκεται από κάτω!


Booking.com
Booking.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου